Dažniausiai užduodami klausimai:

1. Ar visas svetainėje parduodamas prekes turite savo parduotuvėje?

Taip, visos prekės laikomos pas mus. Prekę galite užsisakyti ne tik internetu, bet ir telefonu. Užsakius, nusipirkus pageidaujamą prekę ji atvyksta per nurodytą ar sutartą pristatymo terminą (už papildomą pristatymo mokestį).

2. Ką daryti, jei nėra prekės aprašymo ar jame trūksta rūpimos informacijos?

Šiuo atveju prašome mums parašyti el. paštu heli@heli.lt ir Jums bus atsakyta į visus rūpimus klausimus.

3. Pageidaujamos prekės nerandu kausai.lt kataloge. Ar įmanoma ją užsakyti?

Prašome kreiptis el. paštu heli@heli.lt nurodant prekės pavadinimą arba siunčiant nuorodą į konkrečią prekę. Užklausime tiekėjų dėl galimo prekės tiekimo ir Jums atsakysime.

4. El. parduotuvėje nurodomas mažesnis nei norimas įsigyti prekės kiekis. Ar įmanoma užsakyti norimą kiekį?

Prašome siųsti užklausą, kurią rasite kontaktų skiltyje arba susisiekite su mumis el. paštu heli@heli.lt nurodant prekės pavadinimą arba siunčiant nuorodą į norimą nusipirkti prekę nurodant jos kiekį. Patikrinsime informaciją ir pateiksime atsakymą.

5. Ar teikiate konsultacijas apsipirkimo el. parduotuvėje klausimais?

Taip, kilus bet kokiems klausimams galite skambinti telefonu +37061240921 arba rašyti el. paštu heli@heli.lt. Mielai pagelbėsime ir atsakysime į rūpimus klausimus.

6. Ar galima grąžinti arba pakeisti internetinėje Kausai.lt parduotuvėje arba gyvai pirktas prekes?

Taip, galima. Detalesnę informaciją apie prekių keitimą bei grąžinimą rasite čia:

Prekių grąžinimas

7. Kokie galimi atsiskaitymo už prekes būdai?

Už prekes galima sumokėti grynais pinigais, kortele arba pavedimu.